در میکرونیدلینگ از چه موادی استفاده می شود؟

میکرونیدلینگ یا همان میکروندلینگ یکی از روش های جوانسازی پوست می باشد که ...
در میکرونیدلینگ از چه موادی استفاده می شود؟

استعلام قیمت - رزرو برای ابدومینوپلاستی

09381220484 02144351860

" پشتیبانی به صورت 24 ساعته "

در ادامه خواهید خواند | دسترسی سریع

میکرو صورت چیست؟
شرایط و مواد درمانی میکرونیدلینگ
قبل از میکرونیدلینگ
روش انجام میکرونیدلینگ
بعد از میکرونیدلینگ
عوارض میکرونیدلینگ
جلسات میکرونیدلینگ
معجزه میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یا همان میکروندلینگ یکی از روش های جوانسازی پوست می باشد که تقریبا 10 سال است در ایران عزیزمان به روی کار آمده است و تقریبا تمام افرادی که به شادابی، شفافی و زیبایی پوست صورت خود اهمیت می دهند به صورت ماهانه به کلینیک های پزشکی مراجعه و پروسه معجزه میکرونیدلینگ را انجام می دهند.

راه های ارتباطی با کلینیک ونک بیوتی

در میکرونیدلینگ از چه موادی استفاده می شود؟

میکرو صورت چیست؟

چنانچه بخواهیم میکرونیدلینگ صورت را به صورت کوتاه با یکدیگر بررسی کنیم می توانیم به چند مورد ذکر شده در پایین اشاره ای داشته باشیم که عبارت اند از:

  • شرایط و مواد درمانی میکرونیدلینگ

اکثرا یا به زبان آسان تر 99 درصد افراد به دلایلی نظیر چین و چروک های موجود در صورت و پیشانی، شل شدگی پوست و افتادگی آن، آتروفیک، سوختگی سطحی پوست و... به کلینیک ونک بیوتی برای انجام میکرونیدلینگ مراجعه میکنند.

مشاوره معجزه مزونیدلینگ

به جهت مشاوره برای معجزه و ماندگاری مزونیدلینگ با شماره های درج شده در پایین تماس حاصل نمایید:

09381220484 02144351860

" پاسخ گویی 24 ساعته "

  • قبل از میکرونیدلینگ

زمانی که شما به کلینیک ونک بیوتی مراجعه کنید قبل از اعلام میکرونیدلینگ صورت، پزشک مربوطه می بایست چندین فعالیت مهم را بر روی پوست شما انجام دهد که عبارت اند از: پاکسازی ملایم پوست با لیدوکائین 30% و یا پماد های بی حس کننده؛ در برخی از مواقع نیز ژل هیالورونیک اسید استفاده می شود.

  • روش انجام میکرونیدلینگ

روش انجام میکرونیدلینگ نیز  بدین صورت می باشد که دستگاه میکرونیدلینگ را که به صورت یک قلم الکتریکی می باشد به صورت عمودی بر روی پوست صورت اعم از: پیشانی، شقیقه، زیر چشم و... قرار می گیرد.

  • بعد از میکرونیدلینگ

از زمان انجام میکرونیدلینگ تا 4 ساعت بعد می بایست از ژل هیالورونیک اسید و پماد ویتامین a+d استفاده نمایید.

از 4 ساعت بعدی تا 3 روز بعد از میکروندلینگ می بیاست از هیدروکورتیزون 1% مربوطه کننده بهره لازم را ببرید و از کرم های ضد آفتاب بدون رنگ spf30 استفاده نمایید تا آفتاب روزنه های پوستی شما را نسوزاند.

برای بانوان هم این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که تا 2 روز اول میکرونیدلینگ آرایشی انجام ندهند.

لیست تعرفه های میکرونیدلینگ در سال 1401

  • عوارض میکرونیدلینگ

تا 3 روز اول شما مشاهداتی نظیر پوسته پوسته شدن روزنه های صورت خود، آریتم خفیف و آدم رنج می برید اما بعد از 72 ساعت تمام این موارد رفع می شوند.

  • جلسات میکرونیدلینگ

تعداد جلسات میکرونیدلینگ در اوایل طول درمان به صورت دو هفته ای می باشند و بعد از گذشت 4 ماه شما می توانید به صورت ماهانه 1 بار به کلینک مورد نظر مراجعه کنید.

معجزه میکرونیدلینگ در میکرونیدلینگ از چه موادی استفاده میشود میکرونیدلینگ چیست میکرونیدلینگ برای منافذ باز پوست عوارض میکرونیدلینگ فواید میکرونیدلینگ صورت قیمت میکرونیدلینگ ابرو میکرونیدلینگ و مزوتراپی صورت میکرونیدلینگ میکرونیدلینگ و مزوتراپی قیمت دستگاه میکرونیدلینگ حرفه ای فواید میکرونیدلینگ عکس دستگاه میکرونیدلینگ هزینه میکرونیدلینگ ابرو قیمت دستگاه میکرونیدلینگ کلینیک قیمت میکرونیدلینگ صورت میکرونیدلینگ صورت میکرونیدلینگ به انگلیسی میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ معایب میکرونیدلینگ میکرونیدلینگ قیمت مزوتراپی مو با دستگاه میکرونیدلینگ میکرونیدلینگ صورت چیست مزوتراپی و میکرونیدلینگ وسایل میکرونیدلینگ مواد میکرونیدلینگ آنچه باید قبل از میکرونیدلینگ بدانید 7 نوع کوکتل میکرونیدلینگ بهترین مارک کوکتل درمانی کوکتل میکرونیدلینگ در میکرونیدلینگ از چه موادی استفاده می شود؟ در میکرونیدلینگ از چه موادی استفاده میشود  میکرونیدلینگ برای منافذ باز پوست  پوسته پوسته شدن صورت بعد از میکرونیدلینگ مزونیدلینگ به انگلیسی  هزینه میکرونیدلینگ برای منافذ باز پوست نظرات در مورد میکرونیدلینگ.

در میکرونیدلینگ از چه موادی استفاده میشود معجزه میکرونیدلینگ مواد میکرونیدلینگ میکرونیدلینگ برای منافذ باز پوست پوسته پوسته شدن صورت بعد از میکرونیدلینگ نظرات در مورد میکرونیدلینگ صورت میکرونیدلینگ به انگلیسی مزونیدلینگ به انگلیسی میکرونیدلینگ صورت چیست هزینه میکرونیدلینگ ۱۴۰۱ نظرات در مورد میکرونیدلینگ لیفت شقیقه به انگلیسی میکروصورت میکروندلینگ میکرونیدلینگ موادی بعد از میکرونیدلینگ چه پمادی بزنیم عکس  میکرونیدلینگ هزینه میکرونیدلینگ برای منافذ باز پوست میکرونیدلینگ و مزوتراپی چیستفواید میکرونیدلینگ صورت

در میکرونیدلینگ از چه موادی استفاده میشود
مواد میکرونیدلینگ
معجزه میکرونیدلینگ
میکرونیدلینگ
مزونیدلینگ به انگلیسی
میکرونیدلینگ شکم
هزینه میکرونیدلینگ ۱۴۰۱
بعد از میکرونیدلینگ چه پمادی بزنیم
پوسته پوسته شدن صورت بعد از میکرونیدلینگ
همه چیز در مورد میکرونیدلینگ ابرو
چند جلسه میکرونیدلینگ لازم است
نظرات در مورد میکرونیدلینگ صورت
عکس میکرونیدلینگ
میکروصورت
میکرونیدلینگ صورت چیست
میکرو نیدلینگ صورت چیست
میکرو نیدلینگ چیست
میکرونیدلینگ چیست

۱ نظر توسط کاربران گذاشته شده است

شما هم نظر خود را بیان کنید...

افزودن نظر

امتیاز : ۵ از ۵

رضا قاسمه

مگه در میکرونلیدینگ از مواد استفاده میشه؟ دستگاه مگه نیست؟ به هرحال، من که راضی بودم بعد از جلسات میکرو


خالی
پرسش جدید
سلام جسارتا مواد میکرونیدلینگ همون دستگاه مربوطه هستش؟
پاسخ دهید

سلام دوست من. در واقع خیر. یک قلم الکتریکی می باشد. اما مواد مربوطه رو میتونیم به ضد عفونی کننده و کرم های بعد از میکرونیدلینگ صورت شباهت دهیم.

دسترسی سریع