5 تا از مهم ترین مزایا ابدومینوپلاستی

نگاهی به 5 مزیت ابدومینوپلاستی - مهم ترین مزایا ابدومینوپلاستی - فواید لاغری شکم و پهلو با ابدو همه چیز دررابطه آن...
5 تا از مهم ترین مزایا ابدومینوپلاستی

استعلام قیمت - رزرو برای ابدومینوپلاستی

09381220484 02144351860

در ادامه خواهید خواند | دسترسی سریع

نگاهی به 5 مزیت ابدومینوپلاستی
مهم ترین مزایا ابدومینوپلاستی
اولین مزیت ابدومینوپلاستی
دومین مزایا ابدومینوپلاستی
سومین مزیت ابدو
چهارمین مزایا ابدو
پنجمین مزیت تامی تاک

نگاهی به 5 مزیت ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یکی از رایج ترین روش هایی می باشد که در بین افرادی که از چربی های شکم - پهلو و پشت خود رنج می برند و از ورزش و دارو های لاغری نتیجه مثبتی ندیده اند، می باشد که هم آقایان می توانند از آن بهره لازم را ببرند و هم خانوم ها.

آبدومینوپلاستی به 2 بخش مینی ابدو و ابدو کامل تقسیم می شود.

حال قصد داریم در ادامه بر خلاف تمام باور هایی که در میان مردم ترویج شده است که ابدومینوپلاستی خطرناک است و مرگ در اثر ابدومینوپلاستی حقیقت دارد یا خیر... 5 تا از مهم ترین مزایا ابدومینوپلاستی را برای شما عزیزان شرح دهیم تا با اطلاعات مفیدی اقدام به عمل ابدو کنید.

راه های ارتباطی با کلینیک ونک بیوتی

 5 تا از مهم ترین مزایا ابدومینوپلاستی

مهم ترین مزایا ابدومینوپلاستی

یکی از معروف ترین مزایای جراحی ابدومینوپلاستی، لاغری موضعی شکم پهلو و کمر یا همان پشت می باشد.

حال یک سری نکات ریزی در طول این پروسه وجود دارد که اغلب پزشکان به شما نمی گویند!

مزایای ابدو فقط به لاغری پوست لاغری و چربی کشی نیست؛ بلکه در تمام اصلی ترین قسمت های داخلی بدن شما نیز تاثیر به سزایی دارد و باعث جلوگیری از بسیاری از خطرات ناشی از چاقی و طبیعی نیز می شود.

در ادامه به سوالی که تمام افراد در اولین لحظه به ذهنشان می آید یعنی عمل زیبایی ابدومینوپلاستی چه فوایدی دارد؟ که جدای لاغری بدن شما می باشد، می پردازیم.

استعلام - رزرو ابدومینوپلاستی

به جهت مشاوره و رزرو وقت برای ابدو با شماره های درج شده در پایین تماس حاصل نمایید:

02144351860 ---------- 09381220484 

اولین مزیت ابدومینوپلاستی

اولین مزایای جراحی ابدومینوپلاستی به بهبود وضعیت داخلی بدن یعنی گوارش شما مربوط می شود.

این بدین منزل است که پس از حذف چربی های ناحیه شکم و پهلو، سیستم گوارش  یعنی روده و معده شما نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و به زبان آسان تر مسیر های روده پس از باز شدن فضای داخلی و حذف چربی ها، می توانند راحت تر پروسه خود را طی نمایند.

از آن سوی معده فرد پس از انجام جراحی ابدو از حالت عادی خود خارج نمیشود که اشتها پایین آید و این یک اشتباه ذهنی است که پس از عمل ابدو، معده فرد جمع می شود!

فقط و فقط به دلیل فضای آزاد شده پس از چربی کشی، معده شما دچار مشکلاتی نظیر زخم معده، ترشح بیش از حد اسید معده و.. نمی شود و این یک کهن مثبت است.

دومین مزایا ابدومینوپلاستی

عمل زیبایی ابدومینوپلاستی چه فوایدی دارد؟

پاسخ دوم؛ این مزیت عمل ابدو برای کسانی است که به دلیل چاقی مضاعف و اضافه وزنی که دارند، دچار بی اخیتاری ادرار شده اند و نمیتوانند این موضوع را کنترل کنند.

تقریبا بین تمام افرادی که دچار بی اخیتاری ادرار شده بودند و عمل ابدومینوپلاستی حرفه ای را انجام دادند، این موضوع برایشان به صورت کامل حذف شده است و دیگر از این موضوع رنج نمی برند.

هزینه ابدومینوپلاستی کامل در 1402 25.000.000
هزینه مینی ابدو در 1402 20.000.000

سومین مزیت ابدو

افرادی که دائم با تجهیزات سنگین در تماس هستند - افرادی که دائم وسایل سنگینی را بلند می کنند و سایر مواردی که مشابه آنها می باشد، در 90 درصد مواقع دچار فتق شکم می شوند و این موضوع بسیار خطرناک است.

اگر شما قصد دارید جراحی ابدو حرفه ای را انجام دهید لزوم دارد که در جریان باشید که پس از عمل ابدومینوپلاستی، احتمال فتق شکم در شما پایین می آید و در اغلب موارد، به صورت کامل این خطر رفع می شود.

چهارمین مزایا ابدو

چهارمین مزیت جراحی زیبایی شکم یا همان تامی تاک، به صاف شدن دیواره شکم مربوط می شود.

صاف شدن دیواره شکم در داخل در ورزش، تغذیه، هضم غذا، انرژی مناسب، خواب آرام، تحرک سنگین بسیار کمک می کند.

پنجمین مزیت تامی تاک

یکی از مهم ترین مزیت های تامی تاک، حذف پوست هایی که دارای علائم کششی شدید هستند، عنوان می شود.

ورزش می تواند به شما کمک کند تا این موضوع را رفع نمایید اما به طور میانگین به دلیل خورد و خوراک ما ایرانی ها که در آن از برنج و روغن بسیار استفاده می شود؛ امکان پذیر نمی باشد.

در اغلب موارد پوست افراد به سمت چروک و آویزان شدن می رود اصلی ترین مزیت آبدومینوپلاستی، حذف آنها و صاف شدن پوست می باشد.

مزیت ابدومینوپلاستی - مزایا ابدومینوپلاستی - مزیت های ابدومینوپلاستی - مزایای ابدومینوپلاستی - فواید ابدومینوپلاستی - خوبی های ابدومینوپلاستی - مزیت جراحی ابدومینوپلاستی - مزایای جراحی ابدومینوپلاستی - مزیت عمل ابدومینوپلاستی - مزایای عمل ابدومینوپلاستی - مزیت ابدو - مزایا ابدو - مزیت های ابدو - مزایای ابدو - فواید ابدو - خوبی های ابدو - مزیت جراحی ابدو - مزایای جراحی ابدو - مزیت عمل ابدو - مزایای عمل ابدو - مزیت تامی تاک - مزایا تامی تاک - مزیت های تامی تاک - مزایای تامی تاک - فواید تامی تاک - خوبی های تامی تاک - مزیت جراحی تامی تاک - مزایای جراحی تامی تاک عمل زیبایی ابدومینوپلاستی چه فوایدی دارد؟

هنوز نظری گذاشته نشده است.

نظر خود را بیان کنید...

افزودن نظر

پرسش جدید
دسترسی سریع