انواع میکرونیدلینگ صورت چیست و شامل چه موارد می شود؟

در پاسخ به پرسش میکرونیدلینگ صورت چیست باید بگیم که انواع میکرونیدلینگ صورت از...
انواع میکرونیدلینگ صورت چیست و شامل چه موارد می شود؟

استعلام قیمت - رزرو برای میکرونیدلینگ

09381220484 02144351860

در ادامه خواهید خواند | دسترسی سریع

انواع میکرونیدلینگ صورت چیست + هزینه و روش ها
روش سطحی میکرونیدلینگ صورت چیست؟
روش عمقی میکرونیدلینگ صورت چیست؟
روش پرتونگاری میکرونیدلینگ صورت چیست؟
انواع میکرونیدلینگ صورت چیست
میکرونیدلینگ برای لک صورت

انواع میکرونیدلینگ صورت چیست + هزینه و روش ها

در پاسخ به پرسش میکرونیدلینگ صورت چیست باید بگیم که انواع میکرونیدلینگ صورت از جمله روش های بسیار کاربردی و مورد تایید برای درمان های پوستی می باشد که در ادامه قراره به بررسی انواع میکرونیدلینگ صورت، قیمت انجام میکرونیدلینگ صورت، میکرونیدلینگ برای لک صورت را به صورت کامل بررسی کنیم

از جمله فواید انواع میکرونیدلینگ صورت چیست میتوان به کلاژن سازی از طریق تحریک لایه های پوست، جوانسازی،رفع جای آکنه و لک های پوستی اشاره کرد.

در این روش کم تهاجمی هدف اصلی ساخت کلاژن با تحریک لایه های رویین پوست با استفاده از سوزن و یا در بعضی موارد لیزر یا پرتو را داریم که به صورت کلی به چند نوع و روش قابل انجام می باشد:

 

مشاوره میکرونیدلینگ

به جهت مشاوره برای میکروندلینگ با شماره های درج شده در پایین تماس حاصل نمایید:

02144351860 ---------- 09381220484 

  • روش سطحی میکرونیدلینگ صورت چیست؟

در این روش که جزو انواع میکرونیدلینگ صورت می باشد با دستگاه رایج میکرونیدلینگ که همان غلطک منحنی شکل است با سوزن های بسیار ظریفی که دارد بعد از بی حسی پوست شروع به کار می کند ضمنا در این روش به دلیل عمق بسیار کمی که دارد طول سوزن به کار گرفته شده نباید بیشتر از 1.5 میلیمتر باشد و قطر سوزن هم نباید بیشتر 0/1 میلی متر باشد.

ضمنا در این روش که یکی از انواع Microneedling صورت است به دلیل اینکه هیچ خراشی به لایه اپیدرم پوست وارد نشده است به هیچ وجه شاهد خونریزی ودرد شدید نخواهیم بود و در صورت مراجعه به یک کلینیک معتبر و قابل اعتماد می توان برای انواع میکرونیدلینگ صورت کاری کرد که حتی ذره ای درد هم بعد از میکرونیدلینگ صورت نداشته باشید. 

در این روش پس از 1 تا 3 روز در این روش از میکرونیدلینگ پوست خوب می شه.

  • روش عمقی میکرونیدلینگ صورت چیست؟

لیست تعرفه های میکرونیدلینگ در سال 1402

 بدلیل حساسیتی که در انواع میکرونیدلینگ صورت عمیق داریم و بالطبع بیشتر برای درمان مشکل های حاد پوستی از جمله میکرونیدلینگ برای لک صورت استفاده می شود بهتره تا با دکتر خود حتما مشاوره های لازم را انجام دهید؛

چرا که در این روش تا 3 میلی متر سوزن های دستگاه میکرونیدلینگ وارد پوست می شود و بعد از اتمام میکرونیدلینگ عمیق در جاهایی که سوزن با پوست برخورد داشته شاهد خونریزی خواهیم بود که ضمنا نبایستی تا یک ساعت پس از خونریزی خون را پاک کنید چرا که حاوی موادی است که موجب زنده شدن پوست و کاهش علائم پیری می شود.

در این روش هم بسته به عمق کار و شدت مشکل پوستی بعد از 3 روز الی یک هفته پوست بهبود پیدا می کنه.

  • روش پرتونگاری میکرونیدلینگ صورت چیست؟

این روش هم به دلیل تکنولوژِی خاصی که در آن مورد استفاده قرار گرفته مورد تایید ترین روش برای انجام Microneedling بین تمامی روش ها شناخته شده و مورد تایید مراکز مهمی مثل fda نیز می باشد؛

تفاوت اصلی با روش های رایج در میکرونیدلینگ به روش پرتونگاری است استفاده از لیزر به جای سوزن است به همین دلیل عمق بیشتری از پوست بهش حرارت تابیده می شود و کلاژن بسیاری بیشتری تولید می شود
قیمت انواع میکرونیدلینگ صورت چیست به عوامل متعددی مثل روش انتخابی برای میکرونیدلینگ مرکزی که برای دریافت خدمت انتخاب می کنید سابقه و تجربه تکنسین بستگی دارد ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به خدمات قابل ارائه درباره انواع Microneedling صورت کلینیک ونک بیوتی بر روی لینک بنفش کلیک کنید.

انواع میکرونیدلینگ صورت چیست و شامل چه موارد می شود؟ - قیمت میکرونیدلینگ صورت - فواید میکرونیدلینگ صورت - مزوتراپی صورت چیست - میکرونیدلینگ برای لک صورت - تاثیر میکرونیدلینگ بعد از چند روز است - قرمزی بعد از میکرونیدلینگ - میکرونیدلینگ برای جای جوش - میکرونیدلینگ چیست - انواع میکرونیدلینگ صورت - میکرونیدلینگ چه اثری بر پوست شما دارد؟ انواع میکرونیدلینگ صورت.

هنوز نظری گذاشته نشده است.

نظر خود را بیان کنید...

افزودن نظر

پرسش جدید
دسترسی سریع